Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení použitelnosti knihovny Geovisto
Koscielniak, Tomáš ; Rusňák, Vít (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vylepšení uživatelského rozhraní knihovny Geovisto pro vizualizaci geografických dat. Toho je dosaženo identifikováním problémů pomocí uživatelského testování a návrhu jejich řešení. Tato řešení byly implementovány a jejich přínos byl ověřen druhým uživatelským testováním. Výsledkem práce je rozšíření knihovny o legendy, jednotky u číselných hodnot a nástroj pro vizualizaci metadat, která zlepšují uživatelskou zkušenost při práci s knihovnou. Dalším výsledkem je také samostatná webová prezentace knihovny, jejích nástrojů a data miner.
Uživatelské rozhraní informačního systému FIT
Vyroubal, Marek ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést návrh a tvorbu uživatelského rozhraní (UI) informačního systému Fakulty informačních technologií VUT v Brně založený na analýze a uživatelském testování současného UI. Teoretická část pojednává o procesu tvorby webového rozhraní, uživatelsky zaměřeném návrhu, základních metodách návrhu uživatelského prožitku a o uživatelském testování UI. Práce se také zabývá implementací webového UI neboli webovým frontendem. Výstupem práce je uživatelský výzkum, následný návrh a implementace nového rozhraní informačního systému FIT na základě uživatelského testování současného informačního systému. 
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Augmented Reality for Desk Board Game
Richter, Jiří ; Sochor, Jakub (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system, which will enhance the experience from playing the board and especially the card games, by projecting a relevant multimedia information in a game area. At first, the benefits of card and board games are described. Next, the principles of Augmented reality and their usability during design of such system are presented. The designed system is divided into three modules. First of them is module, which analyze the state of game in the real-world --- provide the information about player activity and the types of game objects which are presented in a game area. Second of them is module, which control whole system, provide user interface for its calibration and implements game state space, for which the system is intended. Third module provides output of the system --- it creates a~multimedia content, which is projected in a game area, and it is relevant to current game state. Finally, the designed system is implemented for card game Bang. Its ability to read the real-world game state is measured and user experience is tested.
Aplikace Vedení Sportovního Oddílu
Holcman, Jaroslav ; Tomešek, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních činností v rámci oddílu. Současně je kladen důraz na vytvoření uživatelského rozhraní, které bude zejména intuitivní a jednoduché a umožní přímočaré použití při hlavních činnostech uživatelů. Práce zkoumá principy návrhu uživatelských rozhraní, analyzuje prostředí sportovního oddílu a definuje požadavky na softwarový nástroj pro podporu jeho vedení. Následně navrhuje podobu řešení na základě analyzovaných požadavků a popisuje implementaci výsledného produktu a jeho nasazení do cílového prostředí. Závěrem popisuje způsob testování reálnými uživateli aplikace a závěry tohoto testování, které validují splnění vytyčených cílů.
Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen
Štrbák, Tomáš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z možných přístupů k problematice návrhu uživatelských rozhraní, není však jediný možný.
Elektronický nástroj pro správu inovativních studijních materiálů
Hlipala, Ľuboš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje prehľadnou štruktúrou a zároveň vhodným a efektívnym spôsobom zdieľať, prezentovať a precvičovať znalosti rôzneho druhu. Dielo analyzuje niekoľko existujúcich aplikácií a systémov pre výuku a zdieľanie informácií a opisuje rozdielne prístupy k vývoju mobilných aplikácií so zameraním na multiplatformnosť. Práca sa tiež podrobne venuje technológii Flutter a charakterizuje vhodné princípy tvorby užívateľského rozhrania, na základe ktorých bola výsledná mobilná aplikácia vytvorená.   Hlavná časť práce opisuje postupný vývoj aplikácie a dokumentuje vytvorený formát pre prezentovanie a zdieľanie výukových materiálov, s možnosťou praktického precvičovania nadobudnutých vedomostí. Výsledkom tejto diplomovej práce je mobilná aplikácia, ktorá je zverejnená na digitálnej distribučnej platforme Google Play.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
Interaktivní podávání daňových přiznání
Hél, David ; Hrivňák, Ján (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem interaktivních formulářů pro podávání daňových přiznání v České republice, které jsou snadno vyplnitelné pro běžné poplatníky. Oficiální aplikace Ministerstva financí obsahuje nedostatky, které jsou v této práci analyzovány. Cílem práce je implementace jednoduchých formulářů ve formě otázek typu ano/ne, jež uživatele provedou celým daňovým přiznáním. Dle odpovědí dojde k vygenerování dokumentu, který je poplatník schopen odevzdat na příslušeném finančním úřadu. V současné době slouží aplikace k vyplnění daňového přiznání k dani z příjmu fyzických osob. V další etapě se očekává přidání formulářů k dalším typům daní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.